JOULULAHJAT 🎄✝️🎁
Lentomme tulee lähtemään 20 Joulukuuta Tansaniaan. Olemme tekemässä 100kpl Gospel First -joululahjoja, jotka annamme orvoille, vähäosaisille ja muslimi lapsille missio -matkan yhteydessä evankelioivaksi joululahjaksi.

Teemme pienen ”koulu penaali” lahjan, eli keräämme pussukan, jota voi käyttää penaalina, täyteen elämässä tärkeitä asioita:

  • hammasharja
  • Hammastahna
  • Kyniä
  • Kouluvihko
  • Hengellistä luettavaa
  • Karkkia
  • Hygienia tarvikkeita
  • Värikynät
  • Tarroja
  • Saippua
  • Shampoo yms.

Lisäksi, viemme lasten vaatteita ja kenkiä. (Voimme viedä tiimin kanssa tavaroita/lahjoja max 92kg)

Jos sinulla on esim. vanha älypuhelin tai kannettava tietokone, voit lahjoittaa sen tarpeeseen, annamme sen tarvitsevalle pastorille / seurakunnalle, Jumalan valtakunnan käyttöön.

Jos haluat osallistua ja mahdollistaa lasten lahjoja, niin voit tukea pienkeräyksen kautta rahallisesti. (Laita tilisiirron viestiksi: “TANSANIAN LAPSET”, niin voimme kohdistaa lahjasi)

Jos sinulla taas on jotakin sopivaa lahjoitettavaa Tansanian lapsille, otamme ilolla sitä vastaan. Arto Boa 0445538651 / Serena Boa 0414342581

Tansanian kristitty presitentti Magufuli on poistanut kokooontumis -rajoitukset ja tämä mahdollistaa tapahtumien järjestämisen Tansaniassa.

Tulemme Julistamaan evankeliumia alueilla, jossa 70% väestöstä on muslimeja. Missio järjestelyt ovat jo käynnissä, tarvitsemme apua ja jos haluat auttaa meitä viemään evankeliumia Tansaniaan, olemme kiitollisia. Pienikin apu auttaa meitä tavoittamaan kadotettuja.

Olemme parhaillaan etsimässä teknistä ratkaisua, lava rakennetta, äänentoistoa, generaattoria yms. Missio -julistus tapahtumaan. Ja arvioidut kulut ovat nousseet. Haluaisimme vuokrata tämän postauksen alalaidassa olevan 10×6 metrin lavan, nostettavilla kaiutin -elementeillä.

Rakentamissamme missiossa olemme pystyneet keskimääräisesti noin 1-2€ hintaan tavoittamaan yhden ihmisen evankeliumin julistuksella. Eli innostuneesti voitaisiin teoreettisella tasolla ajatella: jo 1-2€ lahjoitus auttaa tavoittaamaan yhden ihmisen evankeliumilla! Kaikki apu budjettiimme lisää ihmismäärää. Esim. Kun pystymme vuokraamaan kuorma-auton äänentoistolaitteita, saisimme ennakko tiedotuksen kautta kutsuttua lisää muslimeja tapahtumaan.

Kiitos, kun muistat rukouksin ja kiitos jos autat tukemalla. ❤️

Gospel First ry Pienkeräys
Keräysnumero: RA/2020/1211
Keräyksen kesto: 8.01.2021 saakka
Keräystili: FI23 5542 2320 4252 00

Mobilepay 61466

Markuksen evankeliumissa, luvussa 16 Jeesus sanoo: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”. Jeesuksen antama toiminta -malli on yksinkertainen, menkää ja julistakaa. Tämän kutsun olemme saaneet Jumalalta ja sen tähden perustaneet Gospel First -lähetysjärjestön. Toiminta mallimme on yksinkertainen: mennä ja julistaa, koska herätys seuraa aina julistettua Sanaa. Aika jossa elämme on suuri elonkorjuun aika. Siksi evankelioimme, rakennamme missio, julistus -tapahtumia saavuttaaksemme ihmisiä evankeliumin sanomalla. Evankeliumissa on Jumalan voima ja tämän voiman tulee tulla esille, erityisesti tässä pimeässä ajassa, jossa elämme, koska raamattu sanoo että evankeliumi on voima jokaiselle joka uskoo.

Ettekö sano: ‘Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu’? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. (Joh. 4:35)

We organize a mission to Dar Es Salaam, Tanzania, by December 2020. Tanzanian Christian President Magufuli has take off all Corona-restrictions and this policy will allow events to be held in Tanzania. Our goal is to proclaim the gospel to Muslims. We proclaim the gospel in areas where 70% of the population is Muslim. Mission arrangements are already underway. If you want to help and to pray for us to take the gospel to Tanzania, we are grateful.

The Gospel First is a Christian missionary organization that puts work into action to fulfill the great commission. In the Gospel of Mark, in chapter 16 Jesus says, “Go into all the world, and preach the gospel to all creatures”. The mode of action given by Jesus is simple, go and proclaim. This is the core of God’s missionary model, and this commandment is still valid today. The focus of today’s missionary work has become increasingly project-oriented and development-oriented. There is a great need for mission work that is based on the gospel proclamation. There are more people on our planet than ever and most of them are under 30 years of age, for these people the Gospel is not good news if they never hear it. That’s why there is a need for action! In recent years, we have organized missions that combine evangelism and proclamation, and this have work out amazingly and this is what we want to do! We understand from the Bible that God has a mission to take the Gospel into all the world. How does this work? This is accomplished by going and proclaiming the Gospel. The mission statement given by Jesus is: “Go into all the world and preach the gospel to all creatures” (Mark.16: 15) This is the core work that we want to do with the “Gospel First” -organization. Now is great harvest time!

Do you not say, “There are yet four months, then comes the harvest”? Look, I tell you, lift up your eyes, and see that the fields are white for harvest. (Joh. 4:35)

Järjestämme Tansanian pääkaupunkiin, Dar Es Salamiin Gospel First -mission 20.12.2020-6.1.2021

Lyhyesti tuoreita uutisia:
Kiitos Jumalalle pastoreista, jotka haluavat innokkaasti löytää keinoja julistaa yhdessä evankeliumia!

Tekniikka on järjestymässä. (Lava, äänentoisto yms.) tämä on tärkeä osa kokonaisuutta. Kiitos Jumalalle kaikesta!

Ennen missio -tapahtumaa järjestämme 200 pastorille konferenssin. 👍

Ennen missio -tapahtumaa järjestämme myös 200 naiselle konferenssin. 👍

Tapahtuma tiedotusta hoidetaan kovaäänisten kanssa eri alueilla, kutsuen ihmisiä missio -julistus tapahtumaan. Julisteiden, kutsujen ja median kautta myös kutsumme ihmisiä tapahtumaan, koska jos he eivät tiedä, kuinka he voivat tulla? Tämä on tärkeä osa kokonaisuutta. Rukoillaan, että kaikki tämä työ onnistuisi!

On suuri siunaus, että missioon on muodostumassa Tansanialainen yhteiskristillinen kuoro.

Pää -Mission ympärillä pidämme missio -herätyskokouksia eri puolella Dar Es Salamia.

Rukoillaan, että moni saisi pelastua!
Kiitämme kaikkia, ketkä olette auttaneet! Jos haluat antaa evankeliumia lahjaksi Tansaniaan, se on mahdollista pienkeräyksen kautta:

Gospel First ry Pienkeräys
Keräysnumero: RA/2020/1211
Keräyksen kesto: 8.01.2021 saakka
Keräystili: FI23 5542 2320 4252 00

Mobilepay 61466

Gospel First – Evankeliumi ensin:
Terve pelko – epäterve pelko TV7 tiistai 17.11.2020 klo 21:30

Meidän tulisi tuntea Jumalan voima ja Raamatun sana, jos haluamme voittaa pelot. Jumala kutsui meidät olemaan todistajia ja voittamaan sieluja. Mikä on sinun esteesi? Raamattu vakuuttaa meille, että pelot on voitettavissa.

Espoon helluntaiseurakunnan pastori Esa-Pekka Mattila opettaa ohjelmassa kuinka tunnistaa mikä on tervettä pelkoa ja mikä epätervettä. Ugandalainen pastori Wilson Bugembe rohkaisee elämään puhdasta, pyhää elämää. Terveisiä myös Viron lähetys matkalta Sharah Leon ja Jorma Lahikaiselta.

Haluamme viedä ohjelman kautta Kristus -keskeistä evankeliumin ilosanomaa eteenpäin. Gospel First – Evankeliumi ensin -ohjelma: Terve pelko – epäterve pelko TV7 tiistai 17.11.2020 klo 21:30

Ja hän sanoi heille: “Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. (Mark. 16:15)

Markuksen evankeliumissa, luvussa 16 Jeesus sanoo: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”. Jeesuksen antama toiminta -malli on yksinkertainen, menkää ja julistakaa. Tämän kutsun olemme saaneet Jumalalta ja sen tähden perustaneet Gospel First -lähetysjärjestön. Toiminta mallimme on yksinkertainen: mennä ja julistaa, koska herätys seuraa aina julistettua Sanaa. Aika jossa elämme on suuri elonkorjuun aika. Siksi evankelioimme, rakennamme missio, julistus -tapahtumia saavuttaaksemme ihmisiä evankeliumin sanomalla. Evankeliumissa on Jumalan voima ja tämän voiman tulee tulla esille, erityisesti tässä pimeässä ajassa, jossa elämme, koska raamattu sanoo että evankeliumi on voima jokaiselle joka uskoo.

Olemme tehneet nyt vähän yli vuoden lähetys/missio -työtä Gospel Firstin kautta. Olemme saaneet johdattaa isoja ihmismääriä Jeesuksen luokse. Voimme tehdä vielä enemmän, jos autat meitä. Saisimme tehtyä tehokkaita evankeliumin -julistus tapahtumia ja voisimme viedä pelastuksen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta kadotetuille sieluille.

Ettekö sano: ‘Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu’? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. (Joh. 4:35)

Gospel First ry Pienkeräys
Keräysnumero: RA/2020/1211
Keräyksen kesto: 8.01.2021 saakka
Keräystili: FI23 5542 2320 4252 00

Mobilepay 61466

Sonin helluntaiseurakunta Su 15.11 klo 11
Lähetyssunnuntai, Esa ja Maria Hietanen. Arto Boa. Pyhäkoulu

Pastori Esa Hietanen pyysi, että voisinko saarnata huomenna, samalla kun olen käymässä täällä Soinissa. On mukava, että voidaan huomenna yhdessä etsiä lähetysnäkyä. Rukoillaan kaiken lähetystyön puolesta, erityisesti Jani-Matti & Sofia Korpelan Thaimaan lähetystyön puolesta. Tervetuloa mukaan! 🙏🇫🇮

Espoon keskus ☀️🙏
Evankeliointia Espoon Helluntaiseurakunnan kanssa. On aina ilo kertoa ilosanomaa. Laulut on kauniita ja kahvia ja hengellistä luettavaa on kaikille tarjolla. Evankeliumi on maailman paras sanoma! ☺️🙌🙏🔥✝️❤️

“And we know that for those who love God all things work together for good, for those who are called according to his purposes.“ (Romans 8:28 ESV)

It’s amazing to think that God, with His heavenly wisdom, can build beautiful things from different ingredients of life. Our life consists of disappointments, joys, sorrows, laughters and many other things. I have sometimes compared this point from the letter to Romans with a master chef’s soup ingredients: For a good soup one needs, for an example, something like: salt, onions, pepper, potatoes and carrots. None of these ingredients tastes much by itself, or then they just taste very bad, like pepper. However, when the ingredients are in the hands of a master chef, he knows how to mix every ingredient in the right proportion so the “soup” will become good and tasty.

In the same way our heavenly Father knows how much “flavors” we need to our own life’s “soup” so the outcome would be good. When God called us, He already had thoughts and a plan for us. He also takes us determinedly forward in this plan of His. So regardless of whether your life consists of good or bad, all the ingredients will work together for your benefit. Do you believe this?

God’s love has been announced to us in His Son! It’s so simple: Jesus Christ is a proof that God loves you! The Bible says: “We love, because He first loved us” (1 John 4:19). When we understand the greatness of God’s love and that He loved us even when we were sinners, we start to realize how He pushes the forces of darkness away from our road so that the ingredients’ of our lives don’t perish because of the sin but we can live out the God’s plan in our lives.

Jesus was once having a meal by a Pharisee called Simon. When they were having the meal, a sinful woman came there and she washed Jesus’ feet with her tears and dried them with her hair. After that she poured expensive Nardus oil to Jesus’ feet. This woman faced two realities or “ingredients” of life; her own sinfulness and God’s love.

The feeling of her own wickedness alone would have not accomplished the change in her life. But Jesus’ goodness and love “broke” her heart, same way as the broken Nardus oil bottle poured out the expensive oil and lovely scent to the room. The same thing happened in this woman’s heart. The expensive scent of her life broke out because of the power of God’s love. She was free from her heart’s prison. The sinful woman got an experience of this “spiritual truth”: “All things work together for good of those that love God and are called according to His purposes.”

The past things of the sinful woman were not a burden or a dark memory anymore. The greatness of forgiveness and liberation turned the past to serve life in that moment. Unbelievable! All the aching, painful “flavors” of life and disappointments transferred into master’s hand and from these ingredients of life He started to prepare something amazing, beautiful and new.

Surrender to God today, surrender to Him. You need to get broken by God’s love. At Jesus’ cross there is forgiveness for your sins. You will meet your Savior there and the “pieces” of your life’s puzzle start wonderfully connect to their right places and you can experience one of the greatest miracles.

The miracle is this: God is powerful to harness even the bad experiences of your life for His use by the great power of His love. Today, you can believe for yourself that everything works for the good of those who love God.

-Arto Boa’s devotional book Keys-

Oli piristävää nähdä tänään hieno evankelista, Niki Manninen. 🇫🇮☀️☺️🙏Käveltiin Rautatientorin läpi ja matkalla tuli vastaan kavereita, joilla elämä oli solmussa. Pysähdyttiin juttelemaan, että Jeesus pystyy auttamaan. Santtu niminen kaveri oli täysin kyllästynyt päihdekierteeseen ja rukoiltiin hänen kanssa vapautta päihde -riippuvuuteen. Muistetaan häntä rukouksin.

Oli niin siunattua kun pystyi antamaan hänelle heti jotain konkreettista. Annoin Elävä Toivo ry:n esitteen ja kerroin, että Haminassa on mahdollisuus päästä ilmaiseen päihdekuntoutukseen. Simo Berlin tekee hyvää, kristillistä päihdehoito -työtä Haminassa. On upeaa, että on ihmisiä niinkuin Simo, jotka auttavat päihdekäyttäjiä Jumalan luokse ja vapauteen. Hienoa on myös se, että raha ei ole este avunsaannille.

Jos sinulla tulee vastaan ihmisiä, jotka etsivät apua päihdeongelmiin, niin ota tästä postauksesta puhelin numerot talteen ja ohjaa avuntarvitsijoita eteenpäin.

KRISTILLINEN PÄIHDEKUNTOUTUSKESKUS
ELÄVÄ TOIVO RY

Mannerheimintie 12, Hamina

Simo Berlin
0405598446

Veli-Jussi Nieminen
0456252065

Kiitos Jumalalle! ☺️🙌🙏
Olipa upea viikonloppu kun sai vierailla ja tutustua hienoihin seurakuntiin ja Jumalan palvelijoihin. Lauantai oli hieno päivä kun Kotkan Soihtu -seurakunnassa kaksi nuorta miestä antoi elämänsä Jeesukselle. Wow 🤩🙌🙏
Pastori Hannu siunasi heitä taivastielle, mikä ilo! 
Oli koskettavaa vierailla Suomen vanhimmassa helluntaiseurakunnassa Karhulassa, juuri tänä vuonna on 100v. Juhlavuosi! Hienoa Karhula!
Haminan Elävä Toivo -seurakunta tekee todella hyvää Jumalan valtakunnan työtä ja auttaa päihde -maailmasta ihmisiä taivastielle! Hyvää työtä Simo! 🙏🇫🇮

Espoon keskus evsnkeliointia🇫🇮
Toivoa toivottomille – Espoon helluntaiseurakunta! 🙏🙌☺️

Jer 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.