Gospel First ry pienkeräyskampanja
(Keräysnumero: RA/2020/444) päättyy.

Olemme tehneet pienkeräyskampanjan tulevia missiota varten. Olemme nyt (31.7.2020) saaneet kerättyä pienkeräyksen kautta 1900,08€ käytämme keräyksen tuoton lyhentämättömänä lähetystyöhön. Kiitämme kaikkia antaneita. Keräys aika loppuu 31.7.2020

Ettekö sano: ‘Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu’? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. (Joh. 4:35)

Siunaten ja sinun kanssasi yhdessä kalastus -verkkoja valmistellen,

Arto Boa & Gospel First -tiimi

What a surprise to receive Pr Safari Akili to Finland. He has lived now a little bit more than one year in Norway 🇳🇴 A great brother in Christ! ☺️🙌🙏✨
He has been Kongo -refugee in Uganda and he knows how hard life can be there.
In our hearts is in the side of Congolese refugees living in Uganda, camps of thousands of them. We are organizing campaign to preach the gospel to them.

Go therefore and make disciples of all nations, baptizing them in the name of the Father and of the Son and of the Holy
Mat 28:20 teaching them to observe all that I have commanded you. And behold, I am with you always, to the end of the age.”
(Mat 28:19-20)

Gospel First – Evankeliumi ensin -ohjelma TV7 tiistai 28.7.2020 klo 21:15
Mikä on elämäsi tarkoitus? Tämä on iso ja tärkeä kysymys ja hyvä uutinen on se, että Jumala haluaa että löydät tarkoituksen elämällesi.

Joni Jalonen kertoo kuinka häneltä puuttui elämän tarkoitus ja kuinka päihteet ja ongelmat veivät hänet tilanteeseen, jossa häntä puukotettiin ja kuinka tästä käynnistyi prosessi, jonka kautta hän löysi elämän tarkoituksensa. Lähetystyöntekijä Maria Toukola kertoo meille kuinka, hänen elämän tarkoituksenaan on ollut viedä evankeliumia kaikkeen maailmaan. Nyt myös uuden kristillisen naistenlehden kautta. Ohjelman opetuksesta vastaa Afrikassakin lähetystyöntekijä ollut Kimmo Metsämäki.

Haluamme viedä ohjelman kautta Kristus -keskeistä evankeliumin ilosanomaa eteenpäin. Gospel First – Evankeliumi ensin -ohjelma: Elämäsi tarkoitus tiistaina 28.7.2020 klo 21:15

Ja hän sanoi heille: “Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. (Mark. 16:15)

Markuksen evankeliumissa, luvussa 16 Jeesus sanoo: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”. Jeesuksen antama toiminta -malli on yksinkertainen, menkää ja julistakaa. Tämän kutsun olemme saaneet Jumalalta ja sen tähden perustaneet Gospel First -lähetysjärjestön. Toiminta mallimme on yksinkertainen: mennä ja julistaa, koska herätys seuraa aina julistettua Sanaa. Aika jossa elämme on suuri elonkorjuun aika. Siksi rakennamme missio, julistus -tapahtumia saavuttaaksemme ihmisiä evankeliumin sanomalla. Evankeliumissa on Jumalan voima ja tämän voiman tulee tulla esille, erityisesti tässä pimeässä ajassa, jossa elämme, koska raamattu sanoo että evankeliumi on voima jokaiselle joka uskoo.

Olemme tehneet nyt noin vuoden lähetys/missio -työtä Gospel Firstin ry:nä, koko sydämisesti ja saimme johdattaa isoja ihmismääriä Jeesuksen luokse viime vuonna. Voimme tehdä vielä enemmän, jos autat meitä. Saisimme tehtyä tehokkaita evankeliumin -julistus tapahtumia ja voisimme viedä pelastuksen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta kadotetuille sieluille.

Ettekö sano: ‘Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu’? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. (Joh. 4:35)

Gospel First ry Pienkeräys
Keräysnumero: RA/2020/444
Keräyksen kesto: 31.07.2020 saakka
Keräystili: FI23 5542 2320 4252 00
(Tili on voimassa vain 31.07.2020 saakka, pienkeräystä varten)

Olipa ilo rukoilla Tv7 Jumalan peilissä -suorassa ohjelmassa yhdessä Kimmo ja Leena Metsämäen kanssa. Ja yhdessä koti -rukoilijoiden kanssa. Rukouksessa on voimaa! 🙌✨🔥🙏Sen me myös huomasimme tänään! Kiitos kaikille teille, jotka rukoilitte kanssamme!
Kiitos Jeesus siitä mitä teet tänään!
Jumala haluaa tulla tunnetuksi siitä mitä Hän tekee, ei teki – vaan tekee! Koska Hän ei ole lopettanut toimintaansa, vaan Hän elää ja on voimallinen! Siitä me saimme todistaa myös tänään! 🙏☺️🇫🇮

TV7 suora, Jumalan pelissä -rukousohjelma. Maanantai 27.7.2020 klo 19.00🇫🇮🙏
Mukana studiossa kanssasi rukoilemassa Arto ja Serena Boa. Kimmo ja Leena Metsämäki.

Olkaa aina iloiset. Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa. (1.Tess. 5:16-18)

Rukouspyyntöjä voi lähettää etukäteen rukous(at)tv7.fi. Illan aikana studioon avataan myös puhelinlinja. Voit seurata lähetystä myös TV7:n facebook sivulla. ( Jakso: 3 )

Kotka ☀️🇫🇮
Lauantaina 25.7.2020klo 18 Soihdun 15-vuotis synttärit! Mukana mm. Arto Boa, Gospel First ry. Ilpo Salo, Kuningaskalastaja.
Sekä Tommi Pesonen.
Tervetuloa mukaan!

Os. mäkeläntie 2, 48400 Kotka

Hämeenlinnan tori☀️🇫🇮
Katukokous, todistuksia ja musiikkia. Kahvia ja hengellistä luettavaa. Aivan mahtavia kohtaamisia ihmisten kanssa, onpa upeaa kun pystyy monta tuntia julistamaan evankeliumia Hämeenlinnan keskustassa! ✝️☀️🔥🙏🇫🇮

Klo 19 jatketaan Hämeen Suojassa
Teemalla: ”evankeliumissa on voima!”
Ja näin se on!

Rom 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

Hämeenlinna☀️🇫🇮
Lauantaina 18.7.2020 n. Klo 14 aloitamme evankelioinnin Hämeenlinnan keskustasssa. Kahvia, musiikkia ja todistuksia. Tule mukaamme evankelioimaan Hämeenlinnaan! ☺️🤝🙏

Klo 19 Hämeen Suojassa:
Evankeliumissa on voima -tapahtuma.
Os. Palokunnankatu 12, Hämeenlinna 
Tervetuloa mukaan ☺️✝️🇫🇮🙏

Sadonkorjuuaika✨🌎

Sadonkorjuuaika✨🌎
Uskomme, että nyt on erityinen maailmanaika ja meidän tulee toimia tehokkaasti julistystyössä. Jos sydämelläsi on lähetyskäsky ja sen täyttyminen, auta meitä julistamaan, juuri pienet avut joita saamme, tekee mahdolliseksi julistustyömme:

Gospel First ry Pienkeräys
Keräysnumero: RA/2020/444
Keräyksen kesto: 31.07.2020 saakka
Keräystili: FI23 5542 2320 4252 00
(Tili on voimassa vain 31.07.2020 saakka, pienkeräystä varten)

Mobilepay 61466

Näky Suomesta🇫🇮✨
Meillä on näky, että Suomesta käsin tullaan viemään evankeliumia kaikkeen maailmaan. Suomi on ollut voimallinen lähetystyöntekijöiden lähettäjä, USA:n jälkeen numero kaksi ja uskomme, että tämä Jumalan antama ”lähettäjän” kutsu on yhä Suomen yllä.

Olemme perustaneet myös Gospel Firstin tämän tämän näyn vuoksi. Apostolien teoista löydämme kaksi lähetystyön muotoa. Oli joukko joka kulki etulinjassa tehden ”missio-lähetystyötä” ja oli joukko joka teki perinteistä, paikallista lähetystyötä. Yhä tänä päivänä molempien lähetystyö -mallien tulisi olla käytössä, jotta voisimme olla voitokkaita ihmisten tavoittamisessa.

Olemme nykyaikaistuneet ja ihmisviisaudessa ja projektiluonteisissa lähetystyömalleissa usein sivuuttaneet ”etsivän, missio lähetystyö -mallin”. Tämä maailman aika tarvitsee nopeaa reagointia lähetystyön -haasteisiin ja rakenteita, jotka pystyvät nopeasti vastaamaan tilanteisiin.

Yksi esimerkki tällaisesta tilanteesta on Länsi-Uganda. Järjestämme mission Länsi-Ugandaan, jossa voimme tavoittaa n. 10.000 tuhatta pakolaista, jotka asuvat väliaikaisesti pakolaiskeskittymissä. Jos emme toimi nopeasti tilanteet muuttuvat ja emme ehdi julistaa evankeliumia heille. Jos taas menenne tavoittamaan heitä ns. ”Perinteisellä” lähetystyö mallilla, tai projektin kautta, emme saisi tavoitettua kuin muutamia heistä, ennen kun tilanteet muuttuvat ja tämä olisi hyvin kallista. Nopea toiminta tarvitsee näkyyn sovitetut hallinnolliset rakenteet ja siksi olemme perustaneet Gospel First -työn. Rakenteemme on rajattu ja suunniteltu nopeasti liikkuvaan julistus työhön. Me olemme keskittyneet etsivään, missio lähetystyön malliin, sille on valtava tarve tänä maailman aikana, jossa nyt elämme. Yksi tällaisen näyn toteutuminen oli viime syksynä kun kiersimme Kampalan yliopistot ja pidimme 50 julistuskokousta kahden viikon aikana. Tai Tanzanian muslimialueilla pidetyt missioit, iloitsemme näistä ja liikumme eteenpäin.

Meillä on näky siitä, että Suomesta käsin saisimme ”missio -lähetystyön” vielä täyteen toimintaan. Tämä lähetystyön muoto on tehokas, eikä se tarvitse suuria, pienimmillään riittää kuin 2-3 seurakuntaa tulee yhteen ja yhdessä lähdemme ulos ja etsimme tapoja tavoittaa yhteisön ihmisiä.

Haaste tässä työssä on kuitenkin se, että tämä tarvitsee varoja, jotta näky toteutuisi. Evankeliumi on ilmaista, mutta sen vieminen on maksaa. Uskomme, että tämä lähetystyön muoto on juuri se, jolla yhä suuremmissa haasteissa ja ihmis -massoissa voimme saada voittoja ja tavoittaa ihmisiä tässä maailman ajassa, jossa elämme. Vuonna 2019 tavoitimme työmme kautta 100.000 tuhatta ihmistä evankeliumin julistuksella.

Jos sinun sydämelläsi on näky uudistaa lähetystyötä, reagoida nopeasti ihmisten hätään ja julistaa evankeliumia täyttäen lähetyskäskyä, pelastaa hukkuvia sieluja, lähde mukaan tukemaan Gospel First -työtä. Me olemme saaneet näyksi ”mennä ja julistaa” kuten Markus 16:15 meitä kehoittaa. Eli tehtävävässä on kaksi hyvin yksinkertaista ulottuvuutta ja tätä Jumalan Sanaa pidämme työn ydin ohjenuorana, eli:

  1. Meneminen
  2. Julistaminen

Nykyään on paljon kehitysyhteistyötä ja nimellistä lähetystyötä, vain pieni prosentti lähetystyöhön kohdennettavista varoista menee eksyneiden etsimiseen. Ikävä tosiasia on, että suurin osa lähetystyöstä on tehotonta tai ajautuu vain pitkäaikaisten projektien ylläpitoon.
Siksi näkynämme on karsia kaikki ylimääräinen rakenteellinen taakka pois ja keskittyä lähetyskäskyn ytimeen. Emme solmi rahallisia yhteistyö -kuvioita, tai projekteja, jotta emme jumiutuisi rakenteisiin, jotka vaatisivat jatkuvaa rahoitusta. Sen sijasta etsimme tehokkaita uusia keinoja tehdä julistus lähetys -työtä luotettavien tahojen kanssa ja tavoittaa tavoittamattomia. Etsiä eksyneitä. Se on meidän näkymme.

Olisipa upeaa nähdä, kun Jeesus saapuu takaisin, että Suomi voisi olla innokkuudessaan numero yksi lähetystyömaa ja kansana voisimme toteuttaa Jumalan tahtoa. Haluamme tehdä töitä omalta osaltamme tämän näyn eteen. Jos sinulla on sama näky, toteutetaan yhdessä tehokkaasti lähetyskäskyä. Jos johonkin tulisi investoida varoja, niin lähetystyöhön. Jotta lähetyskäskyn -näky toteutuisi. Niin me olemme itse päättäneet ja tehneet.

Kirjoitan tämän lyhyen kirjeen sen vuoksi, koska tiedän, että ilman varoja, emme pysty toteuttamaan tätä näkyä. Teemme kaikki tällä hetkellä ilman palkkausta, ilman toimitiloja, ilman mitään rakenteellisia kuluja. Näkymme on isompi kuin mitä yksin pystymme toteuttamaan. Olemme uskonvaraisella tiellä ja odotamme kuinka Jumala tulee ilmestymään ja auttamaan.

Kiitos sinulle, joka olet auttanut meitä alkuun. Yhdessä voimme saada näyn todeksi ja olla mukana maailman pelastus -operaatiossa, meillä on siinä oma osamme, hoidetaan oma osamme ja työmme hyvin.

Siunaten,
Arto Boa

Gospel First ry Pienkeräys
Keräysnumero: RA/2020/444
Keräyksen kesto: 31.07.2020 saakka
Keräystili: FI23 5542 2320 4252 00
(Tili on voimassa vain 31.07.2020 saakka, pienkeräystä varten)

Mobilepay 61466