Gospel First – Evankeliumi ensin -ohjelma TV7 tiistai 8.9.2020 klo 21:30

Johdatus? Raamatussa luvataan, että Jumala johdattaa meitä, kun kuljemme rukoillen. Tärkein johdatus elämässämme on se, että meidät johdatetaan Jeesuksen luokse ja saamme tulla uskoon.

Martin Judanov, Haapsalusta pohtii yhdessä kanssamme miten Jumalan johdatus käytännössä toimii?
Samuel Serubiri kertoo todistuksen siitä, kuinka Jumala johdatti häntä todella yliluonnollisesti Ugandassa. Ohjelmassa seitsemän ylivertaista ja yksinkertaista Raamatun ohjetta siihen, että kuinka voit kulkea johdatuksessa.

Haluamme viedä ohjelman kautta Kristus -keskeistä evankeliumin ilosanomaa eteenpäin. Gospel First – Evankeliumi ensin -ohjelma: Johdatus 8.9.2020

Ja hän sanoi heille: “Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. (Mark. 16:15)

Markuksen evankeliumissa, luvussa 16 Jeesus sanoo: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”. Jeesuksen antama toiminta -malli on yksinkertainen, menkää ja julistakaa. Tämän kutsun olemme saaneet Jumalalta ja sen tähden perustaneet Gospel First -lähetysjärjestön. Toiminta mallimme on yksinkertainen: mennä ja julistaa, koska herätys seuraa aina julistettua Sanaa. Aika jossa elämme on suuri elonkorjuun aika. Siksi rakennamme missio, julistus -tapahtumia saavuttaaksemme ihmisiä evankeliumin sanomalla. Evankeliumissa on Jumalan voima ja tämän voiman tulee tulla esille, erityisesti tässä pimeässä ajassa, jossa elämme, koska raamattu sanoo että evankeliumi on voima jokaiselle joka uskoo.

Olemme tehneet nyt noin vuoden lähetys/missio -työtä Gospel First kautta. Olemme saaneet johdattaa isoja ihmismääriä Jeesuksen luokse. Voimme tehdä vielä enemmän, jos autat meitä. Saisimme tehtyä tehokkaita evankeliumin -julistus tapahtumia ja voisimme viedä pelastuksen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta kadotetuille sieluille.

Ettekö sano: ‘Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu’? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. (Joh. 4:35)