Päivä: 8.7.2021

Kiitos!☺️ 🙏
Hei sinä, joka olet tukenut työtämme,
haluaisin lähettää sinulle kirjan kiitokseksi, kuka vain sellaisen haluaa, mutta kaikilla, ketkä ovat auttaneet meitä, ei ole ollut yhteystietoja saatavilla, niin en ole pystynyt kiittämään henkilökohtaisesti kaikkia.

Kiitos jokaiselle, on rohkaisevaa, että on ihmisiä joille evankeliumin eteenpäin meneminen ja lähetyskäskyn toteuttaminen on tärkeää. Kiitos kun olette auttaneet meitä julistamaan evankeliumia!

Jumala siunatkoon teitä, jokaista auttajaa, koska, vaikka evankeliumi on ilmaista, sen vieminen aiheuttaa kuluja. Siihen olemme apua tarvinneet.

On suuri asia, että saamme yhdessä iloita kun sieluja pelastuu näin aikakausien lopussa, ja näemme kuinka lähetyskäskyn loppuun vieminen on jo maalisuoralla. Mennään eteenpäin, julistetaan evankeliumia kaikille luoduille yhdessä!

Jos olet tukenut Gospel First -työtä, tai olet työn esirukoilija, etkä ole saanut kirjaa, ota meihin yhteyttä, voit lähettää osoitteesi ja nimesi seuraavilla tavoilla, niin lähetämme kirjan sinulle:

Sähköpostilla:
info@g1international.fi

Tai voit lähettää yksityisviestin Facebookin messengerissä.

Tai viestillä:
Tekstiviestinä +358445538651

Kiitos!
Sinua Siunaten,
Arto Boa & Gospel First -tiimi!

Soini, Kuninkaan Lähteellä -Kesätapahtuma
Pe 9.7- Su 11.7.2021 -Tervetuloa mukaan!

Pe 9.7. klo 19
Sofia ja Jani-Matti Korpela, musiikissa Jennimari ja Ville Niemi (Teltassa, Koulutie 3)

La 10.7. klo 12
Ulla ja Paavo Pihlainen (Liikekeskuksen edustalla)

La 10.7. klo 19
Arto ja Serena Boa, musiikissa Herran veljet (Teltassa, Koulutie 3), tarjoilua

Su 11.7. klo 11
Ehtoollisjuhla rukoushuoneella, Jani-Matti ja Sofia Korpelan terveiset Thaimaasta, E. Hietanen, T. Lehtomäki

Tervetuloa Mukaan! ☺️

“And whatever we ask we receive from him, because we keep his commandments and do what pleases him.” (1 John 3:22 ESV)

This one verse from the Bible is so full of hope, and holds such a big promise that it’s difficult to comprehend. Who could say; “Whatever.” We, as humans, would say: “Maybe some things that you ask for can be possible, but not all.”

This promise of the Bible tells us how those who love God are the richest people on earth. Not in currency, but in something even greater: Namely, in the Spiritual scale, in the promises of the Bible.

We understand that the commandments God has given to His own have been summed up in the Great Commandment: “You shall love the Lord your God with all your heart and with all your soul and with all your strength and with all your mind, and your neighbor as yourself” (Luke 10:27 ESV).

We can think that when we live in the Holy Spirit, we can live in love. And then our prayers are guided by the favorableness meaning, we can pray for the things according to God’s will, and God will answer to our prayers.

However, in life we easily notice that God is not a prayer-answer-machine. When we ask for a lottery win, it doesn’t come. Why is it so? The answer is found in the book of James: “You make your request, but you do not get it, because your request has been wrongly made, desiring the thing only that you may make use of it for your pleasure” (James 4:3 ESV).

God doesn’t answer to carnal prayers. They are not acceptable and they wouldn’t bear good fruit.

He doesn’t give answers primarily for this moment, but for eternity. When the sinful woman shed her tears at Jesus’ feet, and experienced mercy and forgiveness in that very moment, she didn’t experience them only for that day or a moment but for the eternity! She received forgiveness, she got power and was renewed for eternity! God gives eternal prayer answers because only eternal answers will carry fruit and carry true life in them.

The robber pleaded for mercy on the cross, next to the cross of Jesus. But did he receive as an answer a new life on the earth? He could have thought that release from a death sentence, a new job and a new residence would solve the problems? No, he got his answer and it was completely answer to enter to the kingdom of God! 

God doesn’t move our problems to new apartments, a new job nor human solutions, but He gives an eternal, favorable answers, that solve everything. The flesh and soul prayer requests don’t bring the solution. Only requests born out of love, which have been examined by the Holy Spirit and which bear fruit, can do that. To these favorable requests God answers powerfully. He can even move the mountains from your way when you walk prayerfully on a favorable path.

Faith is to pray for great things. We can pray for great things from God. Bring your matter in prayer asking from God and at the same time do your own part in the situation. God has a plan and wants for you.

Do the small things and leave the great things in prayer to God. Make a decision today. “I will love God and my neighbor with all my heart.” In this way you let your faith that works through love bear good deeds. Bring then in love those shortcomings to God, which you still see in yourself, and around yourself. Remember, Jesus has fulfilled all the law and righteousness for you. You will surely get everything from Him that you need.

  • Arto Boa’s devotional book, Keys –

Pakistan 🇵🇰 Report (June 2021) from activities of evangelist ”Gideon” (name has been changed for a security reasons) :

“Greetings in the name of Jesus Christ, this month we had different meetings in different areas, Minna preached in two different meetings , we had meeting with youth there were 14 people, and then we had another meeting with ladies in that meeting there were 16 ladies.

By the grace of the God one more person were baptized and 5 more ready all glory to God. In our kids meeting there were 40 kids and they are very excited and learning a lot.

Pray for us now a days weather is very hot and facing electricity problem too.

We had meeting with in different houses God has blessed people and one more lady is ready to be baptize all glory to God.

In our kids meeting there 18 kids came and were excited about learning. “

(🇫🇮Suomennos:) Tervehdys Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tässä kuussa meillä oli erilaisia ​​kokouksia eri alueilla, Minna saarnasi kahdessa eri kokouksessa Jäljestämässämme nuorten kokouksessa oli 14 henkilöä ja sitten meillä oli toinen tapaaminen naisten kanssa siinä kokouksessa oli 16 naista.

Jumalan armosta saimme kastaa vielä yhden henkilön ja viisi on valmiina kastetta odottamassa, kaikki kunnia Jumalalle siitä!

Lasten tapaamisessamme oli 40 lasta, ja he ovat hyvin innoissaan ja oppivat paljon.

Rukoile puolestamme nyt on päiviä, jolloin sää on erittäin kuuma ja myös sähköongelmia.

Tapasimme ihmisiä ja järjestimme kokouksia eri taloissa. Jumala on siunannut ihmisiä näissä kokoontumisissa ja yksi nainen on valmis menemään kasteelle, kunnia Jumalalle.

Lasten tapaamisessamme paikalle tuli 18 lasta ja he olivat innoissaan oppimisesta. “

Nimi: ”Gideon” 🇵🇰 (nimi muutettu)
Alle kolmekymmentävuotias pakistanilainen. Hänet on kastettu muutama vuosi sitten. Hän on innokas Evankelista, hän alkaa toimimaan erittäin is-lamilaisella / vaarallisella alueella.

Olemme aloittaneet Gospel First ry:n kautta evankeliumin julistus työtä Pakistanissa palkkaamalla hänet koko aikaiseksi evankelistaksi Pakistaniin. Olemme aloittaneet tämän ohjelman Huhtikuussa 2021 ja koulutamme evankelistoja Pakistanissa tulevaisuutta silmällä pitäen.

Jukka ja Minna Karhunen ovat nyt viikottain opettaneet netin kautta evankelistaamme. He ovat myös pitäneet useita kokouksia etäyhteydet kautta Suomesta Pakistaniin.

Myös Arto Boan Avaimet -kirja on käännetty Urdun kielelle. Tämä tapahtui paikallisten toimesta Pakistanissa. He tarvitsisivat kirjan, jonka voisi antaa uskoon tulleille. Avaimet -kirja on kirjoitettu 52 eri aiheesta. Kirja on kirjoitettu, niin että se olisi yksinkertainen systemaattisen teologian työväline. Tärkeimmät oppi -teemat on käsitelty tässä kirjassa esimerkkien kautta, sekä yhdistäen eri raamatunkohdat, jotka kertovat kyseisestä aiheesta. Terveen Jumala -kuvan muodostuminen vasta uskoontulleille on erittäin tärkeä. Terve oppi on erittäin tärkeä tänäpäivänä ja tämän kirjan kautta voimme varmistua siitä perustuksesta.

Tavoitteemme on painattaa 1000kpl Avaimet -kirjan Urdun kielistä painosta. Saamme kirjan eteenpäin tarvitseville 1€/ kpl hintaan. Jos sinulla on sydämellä Pakistanilaiset, niin auta meitä toteuttamaan kirjan painatus. Evankelistamme Gideon saisi uuden työkalun työhönsä. Tällä hetkellä hänellä on kanava saada Raamattuja Urdun kielellä, mutta hyvä opetustyökalu häneltä puuttuu ja siihen tarkoitukseen muokkaisimme Avaimet -kirjan Urdunkielisen painoksen.

Gospel Firstin Pakistanin operatiivista työtä Johtaa Jukka ja Minna Karhunen, Tornion helluntaiseurakunnasta.

Haluamme kehittää tätä työtä koska Pakistanissa asuvista ihmisistä yli 90% on mus-limeja ja heidät tulee saavuttaa evankeliumilla. Tämä maaperä on todella kova ja evankelistamme toimii jatkuvan paineen alaisuudessa.

Jos haluat lisää tietoa, olla tiiviimmin työssä mukana, ota yhteyttä Minnaan, tässä ohessa yhteystiedot:

Minna Karhunen:
Minnaliisa2011@gmail.com

Yhteistyö tapahtuu Pakistanissa toimivan Unity in Christ -järjestön ja Gospel First ry:n kautta.

Gospel First -järjestö on kaksi vuotta vanha ja meillä on hyvin pieni tukipohja työlle. Haluamme kuitenkin uskossa edetä ja toteuttaa lähetyskäskyä tehokkaasti, keskittymällä tekemään sitä ydin tehtävää, jonka Jeesus meille antoi, eli evankeliumin julistamista kaikille kansoille. Nykyään on hyvin monenlaista kehitysyhteistyötä ja projekti -lähetystyötä, mutta nämä työ muodot eivät koskaan voi korvata evankeliumin julistustyötä, koska pelastava usko syntyy julistamisen kautta ja kyse on ennenkaikkea pelastuksesta.

Ja hän sanoi heille: “Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. (Mark. 16:15)

Sillä “jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu”.
Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: “Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!” (Room. 10:13-15)

Pakistanin evankelistojen palkkaus työ:

info@g1international.fi

Gospel First ry
Y tunnus: 3083801-5

Tilinumero Op:
FI23 5542 2320 4252 00

Rahankeräyslupa:
RA/2021/151
Poliisihallitus Arpajaishallinto

Pakistanintyön viite: 7799

Tue Gospel First -työtä.
Missiota, Lähetystyötä ja kotimaan toimintaa! Eloa on paljon, lähetä meitä elonkorjuuseen julistamaan pelastuksen evankeliumia.

Sillä “jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu”. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? (Room. 10:13-15)

MISSIOLÄHETYSTYÖ ☺️✝️🙏
Teemme lähetystyötä monissa maissa. Olemme havainneet, että keskisuurten missioiden kautta voimme saavuttaa ihmisiä tehokkaasti.

Yksi esimerkinä toiminta -ideastamme: Ugandan pakolaisleirit. Kun viemme pienellä kuorma-autolla äänentoiston tällaiselle Leirille, saamme pienellä investoinnilla julistettua evankeliumin tuhansille pakolaisille

Olemme toimineet monessa maassa, julistaen evankeliumia. Italiassa, Virossa, Venäjällä, Pakistanissa, Ugandassa ja Tansaniassa, muutamia maita mainiten. Olemme nähneet suuret määrät uskoontuloja ja etsimme jatkuvasti Strategisia kohteita, jonne järjestäää missiota. Evankeliumi on ilmaista, mutta sen vieminen maksaa. Pienikin apu mahdollistaa evankeliumin viemisen suurille määrille ihmisiä. Tavalla jolla toimimme, voisimme ajatella, että evankeliumin vieminen tällä tavalla maksaa n. 50 centtiä / per tavoitettu ihminen.

KATUTYÖTÄ SUOMESSA
Teemme Suomessa katutyötä. Olemme käyneet eri kaupungeissa ympäri suomen ja järjestäneet katukirkko -tapahtumia. Olemme vieneet hengelliset laulut ja julistuksen sinne missä pelastusta tarvitaan, eli kujille ja toreille. Äänentoisto laitteet ja tuolit, pöydät, termospullot, keksit ja mehu saavat aikaiseksi hyvän kanssakäymisen ja tämä on hyvä tapa julistaa evankeliumia. Tarjoamme keskusteluapua ja hengellistä kirjallisuutta. Moni etsii vastauksia elämän ongelmiin ja suuriin kysymyksiin.

Olemme tehneet katutyötä vuosia ja tämä on tärkeä osa Gospel First ry:n lähetystyötä, julistaa evankeliumia Suomessa. Me haluamme innostaa uskovia lähtemään kanssamme evankelioimaan. Aina löytyy heitä, jotka tarvitsevat apua ja paras apu on evankeliumi.

Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: “Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!” (Room. 10: 14-15)

YHTEISKRISTILLINEN, VOITTOA TAVOITTELEMATON LÄHETYSJÄRJESTÖ
Gospel First ry on yhteiskristillinen lähetysjärjestö joka toteuttaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä. Markuksen evankeliumissa, luvussa 16 Jeesus sanoo: “Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille”. Jeesuksen antama toiminta malli on yksinkertainen, menkää ja julistakaa. Tämä on Jumalan antama lähetystyö -mallin ydin ja tämä käsky on yhä voimassa, tänä päivänäkin.

Länsimaissa nykypäivän lähetystyön painopiste on siirtynyt yhä enemmän projektiluonteiseksi ja kehitysyhteistyö -painotteiseksi. Tämän vuoksi nyt on suuri tarve julistus painotteiselle lähetystyö – toiminnalle.

Maapallollamme on enemmän ihmisiä kuin koskaan ja heistä suurin osa on alle 30 vuotiaita, näille ihmisille evankeliumi ei ole hyvä uutinen, jos he eivät koskaan kuule sitä. Siksi on tarve toimia! Olemme viime vuosina nähneet hyväksi toiminta malliksi rakennetut missiot, jossa yhdistetään evankeliointi ja julistustyö. Raamatusta ymmärrämme, että Jumalalla on missio viedä evankeliumi kaikkeen maailmaan. Miten tämä onnistuu? Tämä onnistuu toteuttamalla Jeesuksen antamaa missio- ohjetta: “Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille” (Mark. 16:15)

Me haluamme mennä, me haluamme julistaa, tätä missiota haluamme Gospel First -järjestönä toteuttaa. Nyt on elonkorjuun aika!

Ettekö sano: “Vielä on neljä kuukautta, niin elonleikkuu joutuu? Katso, minä sanon teille: nostakaa silmänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat valjenneet leikattaviksi. (Joh. 4:35)

Olemme aloittaneet lähetys/missio -työn Gospel First ry:nä vuonna 2019.Olemme saaneet johdattaa isoja ihmismääriä Jeesuksen luokse. Voimme tehdä vielä enemmän, jos autat meitä. Saisimme tehtyä tehokkaita evankeljumin -julistus tapahtumia ja voisimme viedä pelastuksen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta kadotetuille sieluille.

Tue: GOSPEL FIRST RY:n
Työtä:

TILISIIRTO
tilille: FI23 5542 2320 4252 00
saaja: Gospel First ry

MobilePay 61466

Rahankeräyslupa:
RA/2021/151
Poliisihallitus Arpajaishallinto